{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا کی باید دخترامون فدایِ یک انتخابِ اشتباه در گذشته بشن؟

تا کی باید دخترامون فدایِ یک انتخابِ اشتباه در گذشته بشن؟🖤
دیدگاه ها (۰)

خوبی هاتو واسه کسایی بزار که لیاقت دارن💞

+++

میدونی فرق من و تو چیه؟!تو حرفش رو میزنی ولی من عمل میکنم🥰

اصلیه اونیه که : با ارزش باشی واسش، در نبودت ازت دفاع کنه💞

این همه انتخاب های اشتباه این یکیم درست در اومد

قشنگترین لحظه وقتی هست که دیگه زمان تلخ ...

روی زانو هام برای یونگی🛐🛐خدایی تو هرچی اشتباه کرده باشم تو ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط