دقت کردید
دقت کردید
هرچقدر آدم حسابی تری
بیشتر داغون تری...
قانون دردناک خنده داریه...
خوبی با بدی
مثل دو قطب مخالف یه آهنربا
همدیگرو جذب میکنن
یعنی هرچقدر آدم خوب تری باشی
بدی بیشتری میبینی
آدمتر، درد بیشتر
اما درد بزرگ ما اینه
که نمی تونیم بد باشیم...
خوب بودن اصولا اصلا خوب نیست
یعنی برای دیگران خوبه
اما برای خودمون نه...
هرچقدر آدم حسابی تری
بیشتر داغون تری...
قانون دردناک خنده داریه...
خوبی با بدی
مثل دو قطب مخالف یه آهنربا
همدیگرو جذب میکنن
یعنی هرچقدر آدم خوب تری باشی
بدی بیشتری میبینی
آدمتر، درد بیشتر
اما درد بزرگ ما اینه
که نمی تونیم بد باشیم...
خوب بودن اصولا اصلا خوب نیست
یعنی برای دیگران خوبه
اما برای خودمون نه...
- ۳.۷k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط