{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فراموش....

فراموش....
دیدگاه ها (۱)

سخت است .......

عروس

..............!

اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت !فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو...

فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند

فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند

نمیتونم فراموش کنم این هم داستانو نمیتونم فراموش کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط