{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..............!

..............!
دیدگاه ها (۱)

فراموش....

سخت است .......

اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت !فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو...

خدایا تو رو بزرگیت قسم بگو چیکار کنمخیلی دلتنگشمخدایا کاری ک...

love you

مادر................!!

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط