به بعضیام باس گفت :
به بعضیام باس گفت :
عزیزم به ما که نمیخوری یکی دو پیک بخور لااقل به درو دیوار که بخوری ...
بعله :)
عزیزم به ما که نمیخوری یکی دو پیک بخور لااقل به درو دیوار که بخوری ...
بعله :)
- ۳.۱k
- ۰۳ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط