{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم باجی (گربم) سرما خورده اگه چیزیش بشه چیییییی؟

فکر کنم باجی (گربم) سرما خورده اگه چیزیش بشه چیییییی؟
دیدگاه ها (۲۸)

من . سانزو . سنجو . واکاسا. کوکونوی. چیفومیو

شاید اون موقع منو درک کنی.....

بعد از دکتر که ۲ متر و خورده ای قد داره پیروت بلند قد ترینه ...

اگه گربم سراپا نشاشه چی-اینو ول کن کارنامم رو ریدممم به معنا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط