{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید اون موقع منو درک کنی.....

شاید اون موقع منو درک کنی.....
دیدگاه ها (۱۰)

فکر کنم باجی (گربم) سرما خورده اگه چیزیش بشه چیییییی؟

من . سانزو . سنجو . واکاسا. کوکونوی. چیفومیو

https://wisgoon.com/pin/49536238/لطفا این فیک رو لایک کنید ل...

ولی تو هیچوقت قرار نیست احساس منو درک کنی:)

یک دردی دارم و اصلا نفهمیدناما اون فهمید اون منو درک کرد♥#ta...

من یه غم بامزه م.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط