{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اين را هم من ميدانم و هم تو ؛

اين را هم من ميدانم و هم تو ؛
نه تو مرا فراموش كرده اي ،
نه من تو را....
ما فقط به دوست داشتن
و نداشتنِ يكديگر عادت كرده ايم🙃🌱
دیدگاه ها (۱)

نامه‌ای به خودم: باید قوی بود ، باید از سخت ترینضربه ها ، پل...

غمگین

آقای ما دوست نداشتن تو غیرممکن بود 🥲#ایران #رهبر_شهید #سپاه ...

جوری که من پولو دوست دارم رومئو ژولیت همدیگه رو دوست نداشتن😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط