این روزها
این روزها
به باور کدام ترانه رسیده باشم خوب است ؟
به تنگی دل شقایق یا اشک شمع
یا
به باور پر پرواز ؛ .از پرستوها که می پرسی
عاشق ابر خواهند ماند
.
می روند تا نگاه منتظری
نباشد چشم در راه
..من دلم پرواز می خواهد
اگر هم نشود پروازی به بلندی پرستو
از همین پنجره خیال گذر خواهم کرد
منو این بغض منتظر
پشت همین دیوار
همراه پرستوها خواهیم ماند
شاید به توهم خیال ؛ تصورها ابری شود
و
یه دل سیر بوی باران بگیرد.
/ سعید
به باور کدام ترانه رسیده باشم خوب است ؟
به تنگی دل شقایق یا اشک شمع
یا
به باور پر پرواز ؛ .از پرستوها که می پرسی
عاشق ابر خواهند ماند
.
می روند تا نگاه منتظری
نباشد چشم در راه
..من دلم پرواز می خواهد
اگر هم نشود پروازی به بلندی پرستو
از همین پنجره خیال گذر خواهم کرد
منو این بغض منتظر
پشت همین دیوار
همراه پرستوها خواهیم ماند
شاید به توهم خیال ؛ تصورها ابری شود
و
یه دل سیر بوی باران بگیرد.
/ سعید
- ۱.۳k
- ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط