{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهترین دوست من آینه است ؛

بهترین دوست من آینه است ؛

چون وقتی گریه کردم نخندید گریه کرد …
دیدگاه ها (۲)

خوبے دنیایـِ مجازیـ اینهـ کهـبا چنـد تا شکلکـمیشے خُوشـ? تری...

عاشقتم

+خُوشحالَمـ_چرا؟؟+تـو عکسایـ جدِیدِشـ میخَندِهـ :

از بس گریه کردم دیگه واسه همه عادی شدهکسی نیست که دلش بسوزه ...

ای اینو من درست کردم نخندید👈🏻👉🏻

یک چی بگم نخندیدگل رز سفید گل مورد علاقهبعد چرا دست اینه🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط