{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بــراے ↯مـــــن↯

بــراے ↯مـــــن↯
کـہ فـقطـ نـوشـتــہ
✖"آنـلـایـن"✖
خــوشـبـحـال ↻کـســـــے↻ کـہ بـراش نـوشـتـہ ✍"درحـال نـوشـتـن"✍
دیدگاه ها (۱)

کجاے شہر قدم میزنے؟! میخواهم کاملا اتفاقےاز آنجا رد شوم....

حس قشنگیه!یکی نگرانت باشه...یکی بترسه از اینکه یه روز از دست...

مادر❤

شــــــکستم.......!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط