{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واز تمام تو

واز تمام تو
تنها "شب" برایم مانده است
و چشم هایم
که خیالت را بهم می بافند..
دیدگاه ها (۱۳)

گر جان به جان من کنی،جانِ جهانِ من تویی..♥ ️

.هنوز شعر منی می سـرایمـت هـر شــب ...!!!.‌‌

اولا،دوست دارم❤ ️دوما،همون اولا...❤ ️

ای مهربونم... این روزا♥ ️بدجوری شدی آروم جونم...❤ ️

امشب را تو برایم نقاشی کنتو رنگ بزن بخیالممیدانم که زیبا می ...

عاشقانه های شبنم بیاد داداش علی

تو نیستیو من نمی دانم با دوستت دارمهاییکه هنوز روی لبهایم جا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط