{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولا،دوست دارم❤ ️

اولا،دوست دارم❤ ️
دوما،همون اولا...❤ ️
دیدگاه ها (۵)

واز تمام تو تنها "شب" برایم مانده است و چشم هایم که خیالت را...

گر جان به جان من کنی،جانِ جهانِ من تویی..♥ ️

ای مهربونم... این روزا♥ ️بدجوری شدی آروم جونم...❤ ️

پای دوست داشتنت ایستاده‌اممثلِ درختِ کاج روبروی پاییز... 🍁 ❣

چقدر من از این دوما تنفر دارم

_فکر کنم این جنی کیم باشه+اولا اره دوما کیم جنی و سوما اسمش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط