{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جای همگی خالی خیلی خوش گذشت;-)

جای همگی خالی خیلی خوش گذشت;-)
دیدگاه ها (۵)

سلاااااااااااااامممممم من اومدممممممممممیوهوووووووووومیدونم ...

بهترین بهترین منعاشق این شعرم از فریدون مشیری:-)

گاه دلـــــــم میگیرد ازصداقتـــــم که نمیدونم لایق کیست...گ...

زیبای های بهار🙏

😉😍

رفتیم جلفا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط