{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


‏أتیٰ و گأنه روحاً لروحی

آمد و انگار نفسی برای روحم
دیدگاه ها (۴)

‌ای ربوده دلم به رعناییاین چه لطف است و این چه زیبایی؟

‌"روزمرگی"‌ات بودم کاش..دچارم میشدی ...

‌ما فراموش نمی‌کنیم،بلکه چیزی خالی در ما آرام می‌گیرد.

‌وقتی یکی را دوست داریدوست داری دیگراصلا بعضی چیزها را خود آ...

وایی روحم از تنم جدا چد برای چند لحظه🤌🏻🧸🪄

تنگنای آغوشت نفسی میشود دوست داشتنی برای نفسهایم......دوستت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط