{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


"روزمرگی"‌ات بودم کاش..
دچارم میشدی ...
دیدگاه ها (۲)

‌رصد کردم دلش را دوش از بامبه هر جا سر زد و الا دل من

‌اگر سردت است بگو تا یک آغوشبیشتر دوستت بدارم

‌ای ربوده دلم به رعناییاین چه لطف است و این چه زیبایی؟

‌‏أتیٰ و گأنه روحاً لروحیآمد و انگار نفسی برای روحم

ای کاش هنوز بودی 💔 کاش حداقل در شهر ما خاکسپاری میشدی 😭

دچارم به تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط