بعد از خروج سفیران کشور جیبوتی از ایران،
بعد از خروج سفیران کشور جیبوتی از ایران،
سفارتخانه جیبوتی، تخلیه و
.
.
.
.
.
.
دوباره به صاحب فلافلی، بازگردانده شد...
سفارتخانه جیبوتی، تخلیه و
.
.
.
.
.
.
دوباره به صاحب فلافلی، بازگردانده شد...
- ۱.۵k
- ۱۶ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط