ماندن در انتظار کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت است
ماندن در انتظار کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت است
تا بمیرم اسیرتم
السلام علیک یا باصالح المهدی ادرکنی عجل علی ظهورک
صلوات
تا بمیرم اسیرتم
السلام علیک یا باصالح المهدی ادرکنی عجل علی ظهورک
صلوات
- ۱.۰k
- ۲۵ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط