{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درستشم همینه....

درستشم همینه....
دیدگاه ها (۳)

اتـــل متــل دیــوونـــه 😏 ی دل دارم که خـــونـــه💔 😓

رفتنِ بضیا سَختهاما..زندگے کردَن با خاطِراتشونسَخت تره!

مـــنـــتـظـــرِ ڪــسـی بـــاشڪه هــمـــیـشــه بـه یـادتـــه...

تا جایی که به یاد دارم ...جمعه ای نبود که نوشته شود" عجب جمع...

وایییییی همینه دقیقا همینه😑لایک و فالو یادت نرهᰔ

همینه ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط