{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتنِ بضیا سَخته

رفتنِ بضیا سَخته
اما..
زندگے کردَن با خاطِراتشون
سَخت تره!
دیدگاه ها (۱)

-خیلے وقتا آدم نمے دونہ چہ مرگشہ. دلش مے خواد دربارہ ش با یڪ...

وقتے دیگھ نمیتوننـازتـ استفآدھ کننـ :)میگنـ : عوضـ شدے :|

اتـــل متــل دیــوونـــه 😏 ی دل دارم که خـــونـــه💔 😓

درستشم همینه....

ادامه دادن سخته اما حسرت کشیدن سخت تره درسته ؟

انتظار سخته فراموش کردن سخت تراما اینکه ندونی باید فراموش کن...

صادقانه بخوام بگم تنظیم کردن این از خنثی کردن مین سخت تره😆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط