{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب هنری داشتی لامصب

عجب هنری داشتی لامصب
دیدگاه ها (۱)

اگه ادمی و وجدان داری دستشو بگیر گناه داره

ازشش بپرس.

تا می تونید عاشق نشدید.درسته حق هرکسیه ولی عاشق هرخری شدن مم...

بعضیا واقعا ادم نیستن و بی رحمن

لامصب عجب بدنی داره

فراری ما فراری اونها لامصب عجب چیزیه فراری اونها😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط