{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا واقعا ادم نیستن و بی رحمن

بعضیا واقعا ادم نیستن و بی رحمن
دیدگاه ها (۱)

تا می تونید عاشق نشدید.درسته حق هرکسیه ولی عاشق هرخری شدن مم...

عجب هنری داشتی لامصب

یادبگیریم عروسک گردون روزگار نباشیم

اینا رو بخونید تا کم تر بازیچه اینو اون قرار بگیرید والا

واقعا متاسفمبعضیا رسمو رسومو بلد نیستن😐

من شک دارم به شادی های شما

اره اونا سلبریتی نیستن، اونا برای بعضیا خانوادن🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط