{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در دلم چیزی ویران شده، چیزی که نمی‌دانم چیست و اضطراب و د

در دلم چیزی ویران شده، چیزی که نمی‌دانم چیست و اضطراب و دل‌شوره مثل مِهی در ته درّه‌ای بی‌ آفتاب جایش را گرفته است. باید خودم را بالا بکشم ، به‌ سوی روشنایی سبز و چشم‌اندازهای دور.

شاهرخ مسکوب - روزها در راه
دیدگاه ها (۱)

😶😶😍

ما که اینجوری نبودیم...یعنی حالمون خوب بود!

چرا باید به چیزی که هیچ چیزش انتخاب خودمون نبوده تن بدیم؟؟ ...

باید   برای   وصف   تو   تا  کی غزل نوشتوقتی   برای  از  تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط