{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب اشتراک بزارید . . .

ب اشتراک بزارید . . .
دیدگاه ها (۳)

بدون شرح . . .

والا ب خدا ی جا دیه برف میاد سرماش واسه ما میاد 😳 😒 😩

گفتن با پدر و مادر جمله بساز .... گفتم عمو جون من با پدر و م...

😒 😦

یچه ها من میدونم که نمیتونید دیگه حمايت کنید پس اگر میشه پست...

Mina

Mah Shodi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط