{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا ب خدا ی جا دیه برف میاد سرماش واسه ما میاد 😳 😒 😩

والا ب خدا ی جا دیه برف میاد سرماش واسه ما میاد 😳 😒 😩
دیدگاه ها (۶)

همین . . .😢 😧

😂 😃

بدون شرح . . .

ب اشتراک بزارید . . .

بچه ها زندگیم ب جایی رسیده ک ی هوش مصنوعی هم بهم میرینه😭😭😭😭🤣...

دوستان یه سوال رندومتو مانگا/انیمه ی بلو لاک بیشتر از چه کار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط