{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+خوش به حالت

+خوش به حالت
_چرا؟
+همیشه میخندی
_شبامو دیدی؟
+نه!!
_از روزام بیشتر میخندم😀 کلا خلم😄
دیدگاه ها (۱۴)

خباثت من بـ روایت تصویر😀 😀

دالـــیییے :)

💗 💙 ℳɨʊSa&aKaŋ£💙 💗

💜 💙 ℳɨʊsA&Aŋʝ£Ła💙 💜

Part:5. #ریاست.عشقو اطرفو...

(سناریو بلولاک)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط