G S:
G S:
هرکس به کسی نازد,من هم
به تو می نازم
دل بهر تو آوردم, تنها به تو
میبازم
دل رفته ز دست من ,دل را تو
فقط بردی
گر خوب و بدی باشد,با فخر
بتو,,می سازم
💞 💞
هرکس به کسی نازد,من هم
به تو می نازم
دل بهر تو آوردم, تنها به تو
میبازم
دل رفته ز دست من ,دل را تو
فقط بردی
گر خوب و بدی باشد,با فخر
بتو,,می سازم
💞 💞
- ۶۰۵
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط