{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم #جمعه …

بازم #جمعه
دیدگاه ها (۱)

رنگش بد شد#مینیون

+بعد این همه … من هنوز #عادت نکردم !هنوزم #داغون میشم …+اگه ...

این جمعه هم نیامدی ولی جمعه بعدی منتظرم ✨

صل الله علیک یا طیدی و مولای یا اباعبدالله

صل الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط