{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رنگش بد شد

رنگش بد شد
#مینیون
دیدگاه ها (۸)

بازم #جمعه …

+بعد این همه … من هنوز #عادت نکردم !هنوزم #داغون میشم …+اگه ...

از اونجایی که من یه یه دنده ی لجبازم نشستم رنگش کردم_ هاهاها...

مینیون🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط