✔ دلم میخواد نصف شب بهش اس بدم بنویسم :هیچی!
✔ دلم میخواد نصف شب بهش اس بدم بنویسم :هیچی!
اونم از خواب بپره جواب بده :چی هیچی؟
منم تا صبح صدتا جواب بهش بدم:
✘ هیچی نیس که جای خنده هاتو واسم بگیره.. ♥
✘ هیچی نیس که مثه تو خوشحالم کنه.. ♥
✘ هیچی نمیتونه مثل تو بهم ارزش زندگی رو بفهمونه.. ♥
✘هیچی نیس که مثل تو بهم ارامش بده.. ♥
✘ هیچی نیس که باهاش احساس خوشحالی کنم..
✘ هیچی نمیخوام ناراحتت کنه..
✘ هیچی نیس که باعث شه دوست نداشته باشم... ♥
✘ هیچی نیس که منو از تو دور کنه.. ♥
✘ هیچی نیس که از تو واسم مهمتر باشه.. ♥
✘ هیچی غیر از تو عشقم نیس...هیچی.. ♥
✔ هیچی همینجوری میخواستم از خواب بپرونمت...
که بهت بگم دوست دارم...
کاش بودی خاص من ❤❤
اونم از خواب بپره جواب بده :چی هیچی؟
منم تا صبح صدتا جواب بهش بدم:
✘ هیچی نیس که جای خنده هاتو واسم بگیره.. ♥
✘ هیچی نیس که مثه تو خوشحالم کنه.. ♥
✘ هیچی نمیتونه مثل تو بهم ارزش زندگی رو بفهمونه.. ♥
✘هیچی نیس که مثل تو بهم ارامش بده.. ♥
✘ هیچی نیس که باهاش احساس خوشحالی کنم..
✘ هیچی نمیخوام ناراحتت کنه..
✘ هیچی نیس که باعث شه دوست نداشته باشم... ♥
✘ هیچی نیس که منو از تو دور کنه.. ♥
✘ هیچی نیس که از تو واسم مهمتر باشه.. ♥
✘ هیچی غیر از تو عشقم نیس...هیچی.. ♥
✔ هیچی همینجوری میخواستم از خواب بپرونمت...
که بهت بگم دوست دارم...
کاش بودی خاص من ❤❤
- ۷.۴k
- ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط