هرشب از چشمااات می گم با خودم
هرشب از چشمااات می گم با خودم
تا که با آرامشت تنها بشم
هرشب از چشمات می گم با خودم
تا روانی تر از این حرفا بشم
دستمُ واسه دلت رو میکنم
مشتتُ واسه دلم وا میکنی
قلب من افتاده زیر پات و هی
با خودت این پا و اون پا میکنی
مرگ من حرف جدایی رو نزن
بی تو؟ نه، حتی خیالش خوب نیست
مرگ من با رفتن تو حتمیه
من یه دیوونهم که حالش خوب نیست
زندگی بی تو هجوم خاطره س
تلخن و باید بمیرم بعد تو
پس دعا کن یا خدا مرگم بده
یا فراموشی بگیرم بعد تو
تا که با آرامشت تنها بشم
هرشب از چشمات می گم با خودم
تا روانی تر از این حرفا بشم
دستمُ واسه دلت رو میکنم
مشتتُ واسه دلم وا میکنی
قلب من افتاده زیر پات و هی
با خودت این پا و اون پا میکنی
مرگ من حرف جدایی رو نزن
بی تو؟ نه، حتی خیالش خوب نیست
مرگ من با رفتن تو حتمیه
من یه دیوونهم که حالش خوب نیست
زندگی بی تو هجوم خاطره س
تلخن و باید بمیرم بعد تو
پس دعا کن یا خدا مرگم بده
یا فراموشی بگیرم بعد تو
- ۱۵.۳k
- ۲۶ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط