{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چی دارم بگم الان؟

من چی دارم بگم الان؟
دیدگاه ها (۶)

چییییییییییییییی!!!!!!... ینی الان حق ندارم به تو گوشی بزنمت...

جونگین:”حتی اگه هدف و رویایی هم نداری، اشکالی نداره. صبر کن ...

:((((

ولی من که اصا دستات لمس نکردم🙀 😿 💙

اخبار سه تفنگدار: چی بگم! چی دارم بگم اصلا!

الان چی بگم 😂موش، همستر، چیچیلا چی بگم آخه 😂😂

دخترانمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط