{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چییییییییییییییی!!!!!!

چییییییییییییییی!!!!!!
... ینی الان حق ندارم به تو گوشی بزنمت!! آخه لنتی انقد بیخیال؟ تگ طوریت شه... میدونی من چی میشم؟ کایااااااااا😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
دیدگاه ها (۳۹)

جونگین:”حتی اگه هدف و رویایی هم نداری، اشکالی نداره. صبر کن ...

نازم میکنه 😶 💘 ( ولی همش در خواب یا سفید پوسیدن یا مشکی همین...

من چی دارم بگم الان؟

:((((

نه به اشوب بله به حرف زدن درست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط