{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی خواب بهترین پناهگاهه..........🍂😔

گاهی خواب بهترین پناهگاهه..........🍂😔
دیدگاه ها (۳)

نه جونم چیزی که تموم شده دیگه تموم شده خدارفتگان شماروهم بیا...

🥀✔

ازهیچکاریم ک تو بچگیم کردم..پشیمون نیستم! جُز....اینکه همیشه...

و گاهی سکوت بهترین دارو برای دردمونه

گاهی سکوت بهترین حرکتیه که میتونی بزنی:)

بهترین خواب🛐🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط