{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازهیچکاریم ک تو بچگیم کردم..پشیمون نیستم! جُز....اینکه هم

ازهیچکاریم ک تو بچگیم کردم..پشیمون نیستم! جُز....اینکه همیشه آرزو داشتم بزرگ بشم! :-(
دیدگاه ها (۱)

🥀✔

گاهی خواب بهترین پناهگاهه..........🍂😔

اینم اخرین پست خوشمزه های من😋☺😅 چرا فقط من دلم اب بشه اخه😒 ی...

خوشمزه های جذاب😍😋😋😋

با اینکه آخرین جامه جهانیته اما تو همیشه اسطوره بچگیم میمونی...

تو همونی هستی ک همیشه آرزویش را داشتم...🥺❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط