{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دقیقا قیافه ی منه وقتی بعداز ساعت ها نصیحت کردن هستی

این دقیقا قیافه ی منه وقتی بعداز ساعت ها نصیحت کردن هستی میبینم باز کار خودشو کرده
و البته قیافه ی رستمی وقتی تو نمازخونه کاماوینگا کاماعو خوندیم 😂
دیدگاه ها (۲)

من بدون اجازه اصکی میرم ؟؟؟؟عجب اولا من از هرکسی که اصکی برم...

آخه چرا این کونی باید بشه داور فینال جام باشگاه ها خدااااااا...

سلام سلام

اینم اخرین پست امروزتا سه روز دیگه خدافظ

فال 15 خرداد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط