همیشه دیر میفهمیم خیلی دیر....که چیزی در حال تمام شدن است
همیشه دیر میفهمیم خیلی دیر....که چیزی در حال تمام شدن است ...یک لحظه افتاب در هوای سرد زمستان غنیمت است......زندگی خیلی زود تمام میشود وما خیلی دیر میفهمیم..
- ۳.۲k
- ۱۲ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط