{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من چهارشنبه تو مدرسه ... بلع بلع طبق معمول بنده با

بچه ها من چهارشنبه تو مدرسه ... بلع بلع طبق معمول بنده با خط کش از روی میز وسط تا روی میز کنار دیوار زدم وسط ابروی یه دونه از رفیقای صمیمیم که دیگه نیست برگشت کصشر گفت منم با خط کش زدم وسط ابروش خط انداختم 🕵🕵 بعد دیگه دفتر و اینا 😂بعد با صداقت می گفتم من زدم 😂بعد برگشتن گفتن چه باصداقت و روراستم می گع😂😂💜🌌🌙🍰
دیدگاه ها (۱)

پسر قشنگم تولدت مبارک 💜🌌🌙🍰

تولدت مبارک ددی لطفا زود بر گرددد💖💜🌌🌙🍰

بچه ها می خوام سگ بگیرم با اینکه خودم تو خونه اضافیم 😂 به نظ...

لطفا لطفا شعور داشته باشید💜🌌🌙😔🍰

۱-از بچگی دوستت داشتم🪼🩵

که𐇽کشا𝇁⃘نِ چش݁ꨲمانشپارت:1علامت ا.ت ویو ا.ترو صورتم احساس میک...

Part:63. #ریاست.عشق𝐓𝐡𝐞.𝐩𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط