{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم فک میکردم دشمن فقط در کمین است😂 😂

منم فک میکردم دشمن فقط در کمین است😂 😂
دیدگاه ها (۲)

داداش اشتباه نوشتی😄 😄

اقا قضیه چیه چرا شیر نمیگیردش😄 😄 😄

یک نمونه منشی جیگر😄 😄

زن موجودی است خطر ناک😄 😄

بخدا فک میکردم سایر دختره-

زود تر از چیزی که فک میکردم رفت

عام فک کنم تو حتی به منم فک نمیکنی😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط