{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش اشتباه نوشتی😄 😄

داداش اشتباه نوشتی😄 😄
دیدگاه ها (۳)

اقا قضیه چیه چرا شیر نمیگیردش😄 😄 😄

وضعیت همه ی ویسگونیا همین الان😄 😃

منم فک میکردم دشمن فقط در کمین است😂 😂

یک نمونه منشی جیگر😄 😄

🚩 کف خیابون▪️داداش مراقب باش موقع رانندگی یوقت اشتباه دستت ...

میخواد لختمم ببینه حتما😒داداش اشتباه گرفتیییتا دلتون خواست ب...

مشتی خودت میفهمی چی نوشتی 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط