اونجایی که میگن،این همه آدم خوب برات هست که دوستت دارن،اش
اونجایی که میگن،این همه آدم خوب برات هست که دوستت دارن،اشتباهه چون آدم وقتی یکیو دوست داره دلش میخواد تموم اون خوبیایی که میگید بقیه دارنو اون داشته باشه،همون ینفر که ما عاشقشیم نه کسایی که دوستمون دارم و ما دوسشون نداریم.....
- ۷.۴k
- ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط