{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزارین یه بیو کامل بدم...

بزارین یه بیو کامل بدم...
میتونین لیکس صدام کنین .یه راز دارم که فقط به شما ممبرای گلم میتونم بگم اونم اینه که من بتمنم *اگر به کسی بگین بتمن عصبانی میشه*حلزون هم هستم عاسیسم ..
سنم هم نمیگم فشار بخورین جیگرا
دیگهه قدم 1.64 عه
بایسم هم چانگبینه
شیپ مورد علاقم هم مینسونگ . هیونلیکسه
همین دیگه
بای بایی
دیدگاه ها (۱۲)

اونجایی که میگن،این همه آدم خوب برات هست که دوستت دارن،اشتبا...

و احساساتی ک شدن تبدیل ب نفرت.!

یکی بیاد هیونم شه زودد

#HYUNLIX

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط