{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایااااا

خدایااااا
دیدگاه ها (۲)

ما دهه شصتی ها هم همینیم

ان عشق که در پرده بماند به چه ارزد؟؟

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به جم...

فقط گریه کنی

Felix memes core

خدایااااا🤧🤧

خدایااااا چقد این رو مخم بودددددددد:/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط