{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط گریه کنی

فقط گریه کنی
دیدگاه ها (۴)

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به جم...

خدایااااا

با حب علی ِ مرتضی می آییمبا شور ذبیح بالقفا می آییمولله اگر ...

یکم منصف باشیم....

میخوای گریه کنی گریه گن بیتربیت😂

نبینم گریه کنی:)

میتونی گریه کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط