{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا 31 خرداد رفتیم اراک بعد مثلا رفتیم تفریح همش یا بیما

بابا 31 خرداد رفتیم اراک بعد مثلا رفتیم تفریح همش یا بیمارستان بودیم یا دندون پزشکی😂💔
بعد تو لوکیشن غریب رو قریب نوشته بودن😂
ناموسن من شیش میزنم یا لوکیشن اینجوریه؟
غریب یا قریب؟
دیدگاه ها (۰)

افتخار نکن دورت شلوغه😁چوپان هم دورش شلوغه مث تو🤫#405#405شوتی...

حرفی ندارم...🤷🏻‍♀️😂#کلیپ#رپ#رپفا#رپفارسی🎤

آرزوی دیدارت را دارم...پارت 64["ویو آمِلیا"]بزرگترا عجیب بود...

گردباد خونین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط