{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

?¿?¿

?¿?¿
دیدگاه ها (۷۰)

دیگه به این چی بگم... خداییش خسته شدم انقد از اینا دارم

عذرمیخوام دوستان کامنتام ثبت نمیشه واسه همین نمیتونم جوابتون...

خیلی خوبه بعضی وقتا بعضی حرفارو فقط خودت و خدات بدونین

دیگه بعضی کارا خیلی آسون شده واسم...

🍃تنهایی آنقدر ها هم ساده نیست ،باید رنج و غم و عذاب را باهم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط