{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی خوبه بعضی وقتا بعضی حرفارو فقط خودت و خدات بدونین

خیلی خوبه بعضی وقتا بعضی حرفارو فقط خودت و خدات بدونین
دیدگاه ها (۱۷۳)

?¿?¿

دیگه به این چی بگم... خداییش خسته شدم انقد از اینا دارم

دیگه بعضی کارا خیلی آسون شده واسم...

ژاااااان ژاااااان☺ هر کی میخواد دستا بالا😊

بعضی وقتا بنظرم کتاب چگونه پدر و مادر خوبی باشیم هم خوبه

اما بعضی وقتا خیلی زود دیر میشه:))💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط