{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همانم که غمگین بشوی،میمیرم..

من همانم که غمگین بشوی،میمیرم..
دیدگاه ها (۰)

ولی باید خودمو بغل کنم بگم دختر همین که تو سختیا نمردی واقعا...

غرق در زیبایی چشمآن او؛☕️

خداااا خوشجل من 🥲

تو محالی و به ممکن شدنت درگیرم ؛ من همانم که تو غمگین بشوی م...

چوبرخاکم خواهی بوسه دادنروخم رابوسده اکنون همانم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط