{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی باید خودمو بغل کنم بگم دختر همین که تو سختیا نمردی وا

ولی باید خودمو بغل کنم بگم دختر همین که تو سختیا نمردی واقعا خیلیه..
دیدگاه ها (۰)

غرق در زیبایی چشمآن او؛☕️

من همانم که غمگین بشوی،میمیرم..

تو سختیا ولت کردن دختر؛؛

فن فیک شیطان کش بنویسم

اینکه نمیتونم پستای خودمو ریپوست کنم واقعا رومخمه.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط