{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمی تَنهآست، بآدَردی که دآرَد...

آدمی تَنهآست، بآدَردی که دآرَد...
دیدگاه ها (۱)

مآ نَسل روشنی کهـ تآ عُمقِ آسمان سوخت

|•هیشکے نفهمیـد•||•منـ چــے میگمــــ•|

هر جا هصی خوش باشیع باهش

باب اصفنجی : من خیلی خولمــپاتریک : نع من تو رو خول کردمــ

همچین ادمی>>>

خدایا هرڪس بہ یادم هستبہ یادش باشاگر ڪنارم نیست ؛ڪنارش باشاگ...

بیچاره دلم که اینقدر تنهاست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط